تاریخچه و اهداف شرکت
تأسیس در سال 1395
شروع عملیات بازرگانی ازابتدای سال 1398
راه اندازی بازار الکترونیک خرده فروشی(B2C) و بین شرکتی (B2B) در گروه بنیاد مستضعفان
ارائه راهکارهای تأمین مالی زنجیره تأمین (با اولویت شرکت های بنیاد مستضعفان)
ارائه راهکارهای فروش اقساطی کالای بادوام
کاهش هزینه های مبادلات تجاری در بین شرکت های گروه بنیاد مستضعفان
دستاوردهای اولیه
اجرای طرح سبد کالای ماه مبارک رمضان در ابتدای سال 1399(برای 2300 نفر- بصورت شخصی سازی شده در 20 شرکت و 10 نقطه)
فروش B2B مایجتاج شرکت ها به 20 شرکت از گروه بنیاد و خارج از آن
فروش B2C از طریق پلتفرم دیجی سینا به بیش از 5000 نفر از کارکنان بنیاد
ایجاد زیرساخت های SCF برای زنجیره های داخل گروه بنیاد
فرایند ثبت نام در سایت دیجی سینا
ثبت نام در سایت دیجی سینا طبق روال قبل از طریق ارسال نامه درخواست از سمت منابع انسانی هر شرکت صورت می پذیرد که در کنار نامه درخواست، اسامی پرسنل به همراه اطلاعات کد ملی و شماره موبایل دریافت می گردد.