جستجو

فرایند خرید اقساطی

شرایط خرید اقساطی پرسنل محترم بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی    

از شرکت بازار هوشمند سینا (دیجی سینا)

 

 امکان خرید برای کارمندان بنیاد مستضعفان و شرکت های تابعه (مشتری) در اقصی نقاط کشور فراهم می­باشد.

 مبلغ پیش پرداخت 20 درصد کل فاکتور می­باشد.

 مبلغ خرید مشتری وابسته به میزان حقوق دریافتی و نامه اشتغال به کار می­باشد. (و البته تاریخ شروع به کار)

 بازپرداخت مشتری تا 10 ماه متناسب با مبلغ خرید قابل پرداخت بوسیله چک صیادی هر 2 ماه یکبار امکانپذیر است.

 اگر مشتری با دسته چک شخص دیگری قصد خرید داشته باشد باید اطلاعات ایشان را وارد نماید. در اینصورت فاکتور فروش به نام صاحب حساب صادر خواهد شد.

 

 ارسال رونوشت مدارک ذیل توسط مشتری جهت تشکیل پرونده الزامی است.

1) مدارک شغلی و درآمدی

2) مدارک سکونتی (تصویراجاره نامه یا تصویر سند)

3) مدارک هویتی اعم از تصویر کارت ملی (پشت و رو)

4) اعتبار سنجی در سایت بانکت: https://banket.app

 پس از ارسال مدارک بالا، اعتبارسنجی (که بین 2 تا 3 روز کاری) انجام خواهد شد.

 بعد از اتمام اعتبارسنجی، مشتری می­بایست نسبت به ثبت سفارش مورد نظر خود و پرداخت میزان پیش پرداخت اقدام نماید.

 پس از تعیین میزان و پرداخت پیش پرداخت، مشتری می­بایست نسبت به صدور و ثبت چک های صیادی به میزان اقساط اعلام شده از سوی شرکت بازار هوشمند سینا (دیجی سینا) اقدام نماید.

 پس از صدور و ثبت چک ها، مشتری می­بایست آنها را به شرکت بازار هوشند سینا ارائه دهد.

 

 پس از پرداخت پیش پرداخت، ارسال کالا از یک تا 7 روز کاری زمان خواهد برد.

 تمامی مراحل ثبت‌نام از جمله احراز هویت و بررسی سوابق بانکی به صورت غیرحضوری خواهد بود.

 هزینه های مربوط به اعتبارسنجی هویتی و بانکی با مشتری خواهد بود.

لینک دسترسی به محصولات اقساطی: https://digisina.ir/sakkook

 

فیلترها
Sort
display